دانلود نرم افزار operamini 7
Top download for vivaz
دانلود بازی ، برنامه و تم مخصوص ويواز

Opera Mini نام محبوب ترین مرورگر در عرصه موبایل برای انواع سیستم عامل هاست که بدون شک هنوز هیچ کاوشگر اینترنتی به راحتی و سرعت آن تولید نشده است.
اگر شما نیز جزء کاربران میلیونی اپرا مینی باشید احتمالا در جریان هستید ماه هاست سرور های آن از کار افتاده اند و تنها برخی اپرا مینی ها با سرور ویرایش شده قادر به کار کردن هستند که اکثر آنها نیز دیگر کار نمیکنند.
در این مطلب ما نسخه ای جاوا از اپرا مینی آماده دانلود كرده ايم که سرور هاي آن کاملا سالم میباشند و قادرند به راحتی انواع سایت ها را با سرعتی بسیار بالا برای شما لود کنند. اين مرورگر قابل نصب و استفاده در گوشی ویواز شما و همچنین برای گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد.

  

برای دانلود کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت17:29---20 مهر 1393
سلام ي سوال داشتم من باگوشي ويواز وارد سايت شدم بعد ازانتخاب گزينه دريافت لينک دانلود دوباره همين گزينه مياد گزینه دريافت فايلو بهم نميده

SARA
ساعت16:36---19 مرداد 1393
سلام
من گوشیمو هک کردم، آیا روشی هست که بشه برگردوند ببه حال قبل، یعنی فایلایی که نصب شده برای هک پاک شه و گوشی به حالت قبل هکش برگرده؟
پاسخ: سلام دوست عزیز؛ متاسفانه اطلاعی ندارم! فک كنم برنامه های نصب شده (برنامه هک) رو حذف كنید درست میشه


Marzie
ساعت22:45---10 خرداد 1393
Slm.mn ghabln operam kar mikard ama alan hamash hamoon avalesh mige unable to connect internet.dar soorati k wifi roshane
پاسخ: سلام دوست عزيز ؛ متاسفانه اين نسخه فیلتر شد ؛ درصورتی که نسخه سالم بدستمون رسید برا دانلود قرار خواهیم داد


حسین
ساعت1:04---21 اسفند 1392
با عر سلام و خسته نباشید

من فایل زیپ رجیسترو دانلود کردم

اما باز نمیشه تو کامپیوتر میگه فولدر خالیه

چیار کنم؟

ممنون
پاسخ: سلام دوست عزيز مرسي سلامت باشين. به احتمال زياد فايل را بصورت كامل دانلود نكرده ايد . لطفا دوباره دانلود كنيد. درضمن آنتي ويروس خود را غير فعال كنيد


مهنا
ساعت23:32---12 اسفند 1392
ممنووووون

اما من این کارو میکنم

بعد میگه کپی بشه در مموری ؛ من میزنم بله

اما خیلی ول میکشه و هنگ میکنه
پاسخ: خواهش میکنم؛ تنها راهش همینه ؛ لابد مسجاتون زیادن كه در اينصورت کپی كردنشون طول میكشه


مهنا
ساعت21:09---10 اسفند 1392
سلام


ببخشید من برای مطلبه پایینی نظر گذاشته بودم و یه سوالی پرسیده بودم اما الان نه سوالمو جواب دادید و نه حتی نظرمو تایید کردید


سوالم این بود که چجوری میشه تنظیماته گوشی رو کاری کرد که فایلهای دریافتی از طریق بلوتوث تو حافظه مموری ذخیره بشه!؟
پاسخ: سلام دوست عزیز ؛ پست يوسی فیلتر شده بود که حذف شد و اين الان پست جديده ؛ شما همين سوالتونو تو چنتا دیگه از پستا مثل پست maze lock android style file پرسیده بودين که اونجا نظرتون تايید و جواب داده شد ؛ برای اين کار به شكل زیر عمل كنید
Menu → Messaging → Options → Settings → Other → Memory in use → E


پریسا
ساعت2:06---16 مهر 1392
سلام خیلی خوشحالم وبلاگ شما را بعد از دو سال پیدا کردم. دو تا سوال داشتم اول اینکه بعضی از نرم افزار ها مثل منشی تلفنی کد رجیستری میخواد. چکار کنم دایمی نصب باشه.

دومی هم اینهکه نرم افزار هایی که بدرد بچه های دوساله بخوره بگذارید.
پاسخ: سلام مرسی دوست عزیز. برنامه دريافت کد رجیستر اكثر برنامه های موجود در صفحه اول برا دانلود قرار داده شده, نرم افزار برا بچه های دوساله رو بعضی از برنامه نویسان ايرانی طراحی و به فرمت جاوا و قابل نصب برا اکثر گوشی ها از جمله ویواز در اختیار كاربران قرار ميدهند پس پیدا کردنشو كار دشواری نیس و از سايت های ایرانی قابل دانلودن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 10 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط Behrouz Maarouf

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 100
تعداد نظرات : 589
تعداد آنلاین : 1